Noorwegen 2018, Toegift

10 juli 2018 - Preikestolen, Noorwegen

Noorwegen 2018, Toegift.

Bijgaande foto’s en video wil ik jullie na mijn tocht niet onthouden. Dit kan iedereen met een redelijke conditie ook eens beleven. Wel 4 km klimmen eer je bij de Preikestolen op 600 meter boven het  Lysefjord bent.
Wat het schip betreft heb je alleen een goed gevulde beurs nodig (en zin)!

Indrukwekkend.
    De geograaf vindt het keigaaf!

Geniet ze in Stavanger. Tot binnenkort.

Hans
  2. Annemie:
    10 juli 2018
    Ohhhhh wat eng EN prachtig!!
  3. Caroline:
    Dit ziet er voor ons heel bekend uit, Ronald. Wat een mooie toegift! En de lucht is onveranderd blauw. Prachtig.
  4. Jan en Jenny:
    10 juli 2018
    Dat is vast weer een super reis geweest, waar je volop van kon genieten, mede dankzij het mooie weer, vermoeden we. We hebben je verhaal met plezier gevolgd.
  5. Frits en Marion:
    Dank je Ronald voor alle verslagen en ook nog een echte toegift. Wat een mooi (ver)gezicht zal het ook daar zijn geweest en zeker met dat heldere weer!
  6. Marilou:
    14 september 2018
    He Globetrotter, 't was weer een grandioze gebeurtenis, waar ik met volle teugen en in kleuren van genoten heb. Top man....echt geweldig.
    Maar ik heb alle verhalen op[geslagen in een speciale rubriek. Dan heb ik 't toch al digitaal ......of zie ik dat fout ?