Save the date: 10 of 19 maart

1 januari 2023 - Breda, Nederland

Beste volgers van mijn reisverhalen: “Ronaldoppad”.

Van oud naar nieuw 2022-2023 "The Twits", Kistefos Museet in Jevnaker, Noorwegen

Afgelopen jaar heb ik weer op verschillende momenten mooie reis- en wandelervaringen opgedaan in Nederland en Noorwegen. Via “ronaldoppad.reislogger.nl” hebben jullie daarvan kunnen meegenieten. Als lid van Vereniging Nederland-Noorwegen heb ik mijn reiservaringen ook al meerdere keren mogen delen via artikelen in ons verenigingsblad “Kontaktlinjen”.

Woodhotel Brumunddal

In de laatste editie van 2022 is daarin naar aanleiding van ons laatste bezoek aan Noorwegen het eerste artikel van het drieluik “De Noor en zijn hout” gepubliceerd.

"De Noor en zijn hout, deel 1", Kontaktlinjen 22/4

De Vereniging Nederland-Noorwegen heeft mij inmiddels ook uitgenodigd om tijdens twee regiobijeenkomsten in het land een presentatie (beeld/verhaal) te verzorgen over het thema: “Hout in Noorwegen”. Deze bijeenkomsten zullen plaatsvinden op vrijdagavond 10 maart in Alkmaar en zondagmiddag 19 maart in Rosmalen. Naast de leden van onze Vereniging Nederland-Noorwegen zijn ook niet-leden daar van harte welkom!

Begin februari ga ik opnieuw 10 dagen naar Noorwegen om van daaruit op Noorse bodem mijn presentatie vorm en inhoud te geven. Via mijn reisblog zal ik jullie tegen die tijd nogmaals informeren.

Regeren is vooruitzien en daarom nodig ik jullie nu, vandaag op de eerste dag van het nieuwe jaar al uit om eventueel aanwezig te zijn tijdens één van deze presentaties. Noteer de datum 10 of 19 maart alvast in je agenda. Vooraf aanmelden is niet nodig, maar mocht je tijdig besluiten te komen kijken/luisteren, laat het dan alvast even weten via mijn e-mailadres: [email protected]

Voor informatie over de presentatie: zie fotobijlage.

UItnodiging presentatie Hout in Noorwegen1uitnodiging presentatie Hout in Noorwegen 2

1. Ineke K:
    1 januari 2023
    Fantasties Ronald! Wat een geweldig vervolg!!!
  2. Marie-Thérèse:
    Wat goed Ronald👏🏻👏🏻
  3. Caroline:
    1 januari 2023
    19 maart staat al in mijn agenda en we kijken uit naar deel 2 van De Noor en zijn hout voor Kontaktlinjen 2023-01. Ik wens je alvast een mooi verblijf in Noorwegen!
  4. Paul en Marionne:
    Hoi Ronald,
    We erbij op 19 maart in Rosmalen! Staat genoteerd!
    Groetjes,
    Paul en Marionne.
  5. Ingrid:
    1 januari 2023
    Geweldig Ronald, wat een avontuur. Succes met de verdere voorbereidingen. Wij proberen er 19 maart bij te zijn.
  6. Vlug-Veringmeier Corrie:
    1 januari 2023
    Een heel goed en sportief 2023!!!
    Dank voor je informatie, Ronald! Ik laat bijtijds weten of ik bij je presentatie kan zijn op 19 maart!
    💥
  7. Henk Lockefeer:
    2 januari 2023
    Dank voor de info, succes met de presentaties en nog veel wandelplezier.