Uitslag prijsvraag

22 september 2022 - Breda, Nederland

Hei allen,

Leverancier voor het kunstwerk

Inmiddels weer bijna een week terug in Breda kijken wij zeer voldaan terug op onze vakantie in Noorwegen. Het nagenieten van alle belevenissen en het terugzien van de foto's is bijna een vakantie opnieuw!

Verschillende blogvolgers hebben gereageerd op de prijsvraag betreffende het kunstwerk. De vraag waar het kunstwerk van gemaakt is leverde toch veel verschillende antwoorden op. De verleiding bleek groot de oplossing binnen het thema "hout" te zoeken. Antwoorden als: eikels, pijnboompitten, dennenboomhout met veel zaden, grijze erwten, sojabonen, enz. Sommige blogvolgers bleven zich enkele keren herkansen.

Waar is dit kunstwerk van gemaakt?

Het juiste antwoord is: Uitwerpselen van elanden. Het kunstwerk heeft een diameter van 2 meter. De keutels zijn gemiddeld 2 à 3 cm lang. De vraag is hoe lang het kunstwerk standhoudt.

Skogmuseet Elverum (Noorwegen)

De kunstenares is Linda Bakke uit Stange en zij heeft meer bijzondere kunstwerken geleverd. Bijv. de zaadcelsculptuur met een hoogte van 11 meter langs de E6 in de buurt van Hamar (afslag E6 bij Stange).

Zaadcelsculptuur

De prijs (het boek: Finn Forest Encounters) gaat naar Caroline en Cor Geldmeijer. Gefeliciteerd!

Hoofdprijs

1. Bert:
    23 september 2022
    Ik was al groot fan van de Moose, maar nu helemaal!
  2. Paul en Marionne:
    23 september 2022
    Hoi Ronald en Laetitia,
    We hebben jullie weer gevolgd tijdens de reis door Noorwegen. Zo’n themareis is interessant. Jullie nemen ons mee op reis in woord en beeld! Top!
    Groetjes,
    Paul en Marionne.