Update thuisreis Ronald

18 maart 2020 - Breda, Nederland

Woensdag 18 maart

“Update thuisreis Ronald”

Het was gisteren spannend of mijn terugreis vanuit Noorwegen naar Nederland mogelijk zou zijn. Na het bijhouden van alle berichten zowel in Noorwegen als in Nederland ben ik de uitdaging aangegaan. Na vijf plezierige dagen in Stange doorgebracht te hebben en alle klusjes voltooid te hebben bij Gemma ben ik om 14.00 uur richting station van Stange gegaan. Geheel tegen alle verwachtingen in was ik binnen zes uur terug bij Laetitia in Breda. Het was een soort van spoorreis, lege treinen zowel in Noorwegen als in Nederland, vliegtuig voor een derde gevuld en op de luchthaven weinig tot geen personeel en reizigers te zien. Mijn tocht naar de arctische wildernis heeft op deze wijze wel een zeer bijzonder eind gekregen. Deze ervaring zal ik nooit vergeten.

1. Caroline:
    18 maart 2020
    Fijn dat je weer veilig thuis gekomen bent, Ronald. Velkommen tilbake! Weer een bijzondere ervaring erbij voor in je rugzak.
  2. Vlug-Veringmeier Corrie:
    18 maart 2020
    Goed te weten dat je veilig thuis bent. Heel verdrietig dat je je ervaringen niet meer kunt delen met je oud-collega/vriend!
    Sterkte daarmee!
  3. Ingrid:
    18 maart 2020
    Inderdaad een bijzondere ervaring, nu hier wennen aan de andere levenswijze. Groetjes
  4. Harry Koopman:
    18 maart 2020
    Heel mooi, Ronald. Wat je zegt een hele bijzondere ervaring! Dank voor al jouw rapportages. Leuk om te lezen.
  5. MariAnne:
    18 maart 2020
    Al met al een heel bijzondere en goed aflopende reis, met dito ervaringen en belevenissen!
    Een zegen dat je weer veilig en wel thuis bent ‘aanbeland’!😊
    Ik eindig met het toewensen... Shalom!...
    “opdat het jou ... & familie & vrienden welga!
    (uit: Jesaja 48:17)
  6. Karin:
    18 maart 2020
    Welkom thuis Ronald! Enerverende uitstap geweest. Nu maar hopen dat we hier niet al te geïsoleerd raken zoals momenteel onze zuiderburen.
  7. Hans:
    18 maart 2020
    Welkom thuis Ronald. Jouw terugreis lijkt er een uit de jaren vijftig. Toen was een vliegreis nog bijzonder en niet voor iedereen weggelegd.
    De andere levenswijze op dit moment zal neem ik aan geen probleem zijn.
    Lege treinen, lege bussen en lege schappen. We zijn er vol van. Natuur en muziek geven ons hopelijk gemoedsrust.
  8. Cees en Han Ackermans:
    18 maart 2020
    WELKOM TERUG, Ronald. Dankjewel dat we weer mee mochten beleven/lezen.
    Alle goeds en geniet na op jullie zonnige balkon! Cees en Han
  9. Gemma:
    18 maart 2020
    Dank Ronald voor je prettige gezelschap en de gedane klussen, zo jammer dat we nog geen plannen kunnen maken voor jullie komende bezoek samen met Leatitia.
  10. Hans:
    18 maart 2020
    Hallo Ronald welkom thuis.
    De wereld wordt stiller om ons heen.
    Bijzonder om een terugreis te beleven alsof het de jaren vijftig is.
    Alle goeds in deze verstilde periode.
  11. Tonnie Janssens:
    18 maart 2020
    Hallo Ronald, weer veilig thuis fijn om te lezen ,ook voor Laetitia. Het lijkt wel een spookhal vliegveld Oslo. nu bijkomen.
  12. André en Nelleke:
    18 maart 2020
    Welkom thuis, we hebben genoten van je prachtige verhalen!
    Geniet nog een poosje na en blijf bovenal gezond.
  13. Ger-Jan:
    18 maart 2020
    Goed om te lezen dat de terugreis mogelijk was en goed is gegaan. Ik wilde al appen om te informeren.
    Ben je weer vorstelijk teruggereisd in een business class omgeving tegen een ‘gewone’ prijs en heb je onuitwisbare ervaring opgedaan.
    Hoe snel kan de wereld anders zijn, net zo krachtig als in februari 1953.
  14. Eugenie:
    Fijn dat je weer thuis bent Ronald! Groetjes
  15. Ria en John:
    18 maart 2020
    Ik heb met veel plezier je verhalen gelezen en ben nu ook het boekje “Het water komt” aan het lezen.
  16. Jolanda Smit:
    18 maart 2020
    Fijn dat jullie weer samen zijn. Na jouw prachtige ervaringen! Genoeg om over te praten!
  17. Rudi Staas:
    18 maart 2020
    Wij zijn blij dat je weer thuis bent
  18. Adje Hanegraaf:
    18 maart 2020
    Hallo Ronald, welkom thuis, fijn dat je weer bij Laetitia bent.
    En wat een vreemde ervaring om zo naar huis te reizen, heb genoten van je reisavonturen.
    Zie je bij sprint, maar nu even niet.

groetjes Adje
  19. Frits en Marion:
    18 maart 2020
    Fijn dat je weer, zelfs volgens schema, terug thuis bent. Soms is het ZO fijn weer gewoon thuis te zijn. De drukte die je nu meemaakte, wens je vaak, maar niet om deze reden. Het was weer fijn om steeds je verhalen te lezen en je beelden te zien.
  20. Amber:
    19 maart 2020
    Fijn dat je weer thuis bent Ronald!
  21. Agnes:
    20 maart 2020
    Was weer tof om te lezen. Ook al ging niet alles zoals gepland, al bij al lijkt me heel de trip toch overwegend positief te zijn geweest :) ! Een belevenis rijker (En wij ook, dankzij je verhalen 😏). Hou jullie taai, groetjes aan Letitia, en -natuurlijk- velkommen tilbake!