Noorwegen: "jeg kommer igjen"

11 oktober 2021 - Breda, Nederland

"Ik kom wederom" richting het Noorden. Nu Noorwegen alle maatregelen heeft ingetrokken en de inwoners uit de EU, dus ook ik, opnieuw welkom zijn, heb ik besloten om vanaf 2 november toch dit jaar nog een bezoek aan Noorwegen te brengen. Ik ga gedurende 2 weken een aantal voor mij bekende plaatsen en personen bezoeken. Ook nu zal het "er zijn" weer nieuwe ervaringen en belevenissen opleveren en ik ga ze zeker beschrijven in mijn reisblog. Tot dan!

Mocht je de reisblogberichten niet meer willen ontvangen, reageer dan even als antwoord op dit bericht, dan haal ik je uit de verzendlijst.

Reisgroet,

Ronald (bijna) op Pad

1. Karin:
    11 oktober 2021
    Dat wordt weer genieten Ronald, jouw verhalen lezend is het alsof je zelf op pad bent. Dus brandt maar los😊
  2. Rudi Staas:
    11 oktober 2021
    Heel veel plezier en we gaan ook mee door het te lezen.
  3. Cees en Han Ackermans:
    11 oktober 2021
    Wauw, Ronald, je mag én je gaat!

TOP ‼️

Wordt weer genieten (ook voor ons)
  4. Tonnie .:
    11 oktober 2021
    Geweldig Ronald, eindelijk weer naar Noorwegen 🇳🇴 ik ga je weer volgen!
  5. Groen Hans:
    Hai Ronald,
    Ik lees je belevenissen graag weer.
    Mooie reis en tot ziens bij de VNN.
  6. Frits en Marion:
    11 oktober 2021
    Ook wij gaan je weer graag volgen.
    Groetjes, Frits en Marion
  7. Anneke:
    11 oktober 2021
    Hai geniet van je Noorse reis , ik had het al gehoord van Gemma,we zijn weer nieuwsgierig naar je verhalen! Veel plezier daar!
  8. Melanie:
    Hei Ronald,
    Wij gaan zeker jou mooie verhalen lezen en wensen jou een fijne vakantie in Noorwegen 🇳🇴
    Groet, Christian & Melanie
  9. Adje Hanegraaf:
    11 oktober 2021
    Hoe fijn Ronald dat je weer naar Noorwegen kan. Alvast een mooie reis gewenst en volg je graag.
  10. Hans:
    12 oktober 2021
    Hei Ronald. Van Perdu le Nord......naar Northern Lights. Er gaat niets boven.....

Een heerlijke tijd in Noorwegen!
  11. Ellen du Cloux:
    12 oktober 2021
    Geniet ervan (en wij met jou!)
  12. Vlug-Veringmeier Corrie:
    12 oktober 2021
    Hoi Ronald, eindelijk weer naar je geliefde Noorwegen! Ik lees graag je verhalen en wens je nu alvast een heerlijke tijd daar!!
  13. Annemie:
    12 oktober 2021
    Hoi Ronald, ik lees je reisverhaal graag weer. Je kan zo mooi schrijven!
  14. Karin:
    Oeps, brandt -t natuurlijk😉
  15. Robert & Coby:
    Hallo Ronald,
    Wij wensen je weer een mooie reis, vol avonturen en inspiratie!