reisverslag

13 september 2018 - Breda, Nederland

Beste mensen, het is inmiddels al weer ruim twee maanden geleden dat ik in Noorwegen mijn laatste stappen zette en verslag deed van mijn belevenissen. Het nagenieten van de tocht duurt nog steeds voort. Inmiddels heb ik mijn definitieve reisverslag van alle verzamelde blogs en foto's afgerond. Het is een lijvig werk geworden van 44 pagina's A4 in kleurendruk. Mocht jij geïnteresseerd zijn in de digitale versie in PDF-bestand, stuur mij dan een reactie en zal ik zorgen voor een digitaal exemplaar. Groetjes, Ronald

1. Caroline:
    13 september 2018
    Ja, Ronald, graag ontvang ik de digitale bundeling van je reisverslagen van dit jaar. Ik lees jouw verhalen altijd met veel plezier. Fijn om zo met je mee te mogen reizen.
  2. Martijn:
    Ben ook benieuwd naar je reisverslag. Groetjes, Martijn en tot in oktober bij Sprint.
  3. Hans en Marije:
    15 september 2018
    Beste Ronald,
    Ik ontvang graag een pdf versie.
  4. Robert & Coby:
    16 september 2018
    Hallo Ronald,
    Leuk! Wij zien het graag tegemoet.