Naam:
2236
Video’s:
144

Over mij

In de afgelopen 15 jaar heb ik binnen Europa de nodige lange-afstandtochten afgelegd. Zowel wandelend in de zomer als sneeuw-wandelend of langlaufend in de winter. Om mijn familie, vrienden en geïnteresseerden te informeren heb ik mijn ervaringen tijdens die tochten beschreven. Voorheen deed ik dat via de mail en Facebook, maar vanaf nu benut ik de mogelijkheid via deze "Reislogger" om mijn verhaal onder de titel "Ronald op Pad" te delen. Wil je mij volgen, reageer dan door je aan te melden voor de automatisch update zodra ik weer een belevenis te delen heb.

Van diverse tochten: de" Beara Way" in ZW-Ierland, Noorwegen zomer 2018, Noorwegen winter en zomer  2019, Noorwegen februari/maart en najaar 2020, voorjaar 2020 in de Betuwe, kerstdagen 2020 thuis, NS-Keuzedag 1 en 2 in 2021, 2-daagse tocht bij Rockanje, 3-daagse tocht in oost-Brabant t.g.v. mijn 68ste verjaardag, Noorwegen najaar 2021 staat het reisverslag op deze Reislogger.  In 2022 aangevuld met: "Voetafdruk van de Elisabethsvloed". Een route van 169 km uitgebracht onder de titel: "Biesboschpad". Een uitgave van Wandelnet, Streekpad 18. Verder mijn solotocht naar de zuidkust van Noorwegen en tot slot onze gezamenlijke vakantie in september 2022 naar Noorwegen onder het motto HOUT.

Over mijn reis

Van oud naar nieuw 2022-2023 "The Twits", Kistefos Museet in Jevnaker, NoorwegenOok in dit nieuwe jaar hoop ik een aantal stappen te zetten die het beschrijven en delen waard zijn. We zullen zien!

Bezochte landen

Ik heb 26 landen (11%) bezocht:

Andorra, België, Bulgarije, Canada, Denemarken, Duitsland, Finland, Frankrijk, Ierland, India, Indonesië, Italië, Luxemburg, Nederland, Nepal, Noorwegen, Oostenrijk, Polen, Portugal, Rusland, Spanje, Tsjechië, Verenigd Koninkrijk, Verenigde Staten, Zweden, Zwitserland.